FRÅGOR & SVAR / Q & A

1. HUR MAN BESTÄLLER / HOW TO ORDER
 Antingen beställer du via Web Shopen / TicTail längst ner på sidan eller skickar Du ett email till mig på  elisabeth.reflexion@gmail.com eller använder formuläret under fliken kontakt.  Därefter kommer du att få ett mail / orderbekräftelse med betalnigsinformation. Betalning sker antingen via Swish till 070-7537408, PayPal till elisabeth.reflexion@gmail.com eller genom överföring till mitt konto före leverans. Om jag inte anget en storlek som passar dig, maila vilken storkek du vill ha så återkommer jag med leveranstiden.

Either order through the web shop / TicTail at the bottom of the page or please send an email to elisabeth.reflexion@gmail.com or use the form under the contact tab. Then you will receive an email / order confirmation with payment information. Please pay either via Swish to 070-7537408, PayPal to elisabeth.reflexion@gmail.com or by transfer to my account before delivery. If I have not specified a size that suits you, please email which size you want, then I will get back to you with a delivery time.

2. LEVERANSTID / DEVIVERY TIME
Varor skickas normalt från oss inom tre dagar om de finns i lager. Flertalet modeller ligger inte på lager utan tillverkas efter beställning. Om de inte finns i lager meddelas detta och beräknad leveranstid på orderbekräftelsen. Om så är fallet har du givetvis rätt att annullera ditt köp eller ändra din beställning.  

Items are usually shipped from us within three days if in stock. Most models are not keept in stock and are manufactured after ordering. If they are not in stock, this will be announced and estimated delivery time in the order confirmation. If so, you will of course be entitled to cancel your purchase or change your order.
                                                                                    
 3. PRISER / PRICES
Alla priser är i svenska kronor, SEK. Priserna som visas vid respektive produkt är priset inklusive svensk moms. Fraktkostnad inom Sverige ingår i priset. Paketpris och mängdrabatt offereras på begäran. Vi reserverar oss för skriv och feltryck.   

The prices are shown in Swedish Krona, SEK. The prices shown for each product are including Swedish VAT. Shipping costs within Sweden are included in the price. Quantity discounts are offered on request. We reserve ourselves for any misprint on the web site.                                                                                                                                                                                                                              
 4. LEVERANSSÄTT / MODE OF DELIVERY
Paket skickas rekommenderat med PostNord. Vi levererar även på annat sätt enligt överenskommelse. Kostnader för frakt med PostNord inom Sverige ingår. 

Packages are sent recorded through PostNord. If you wish us to use another forwarder, please advice and that can be arranged after an understanding. Charges for shipping with PostNord in Sweden are included.
                                                                                                                   
 5. RETURER / RETURNS
Om Du av någon anledning skulle ångra Ditt köp, så har Du en ångertid på 2 veckor från leverans räknat (gäller endast webbköp). Observera att en retur skall ske i originalförpackning. Returfrakten betalar du själv. Kom ihåg att skicka med kvittot på köpet samt information om hur Du vill ha pengarna återbetalda.

If for some reason you should regret your purchase, you will have a withdrawal time of 2 weeks from the delivery (only for web purchases). Please note that a return must be made in original packaging. Please also note that the return shipping fee is payable by you. Remember to send the receipt on the purchase and information on how you want your money repaid.
                                                                                                                  
 6. REKLAMATIONER AV LEVERANS / COMPLAINTS OF DAMAGED GOODS
Om varan eller emballaget är skadat när du får en produkt från oss, skall detta reklameras direkt till fraktaren. Om fel upptäcks efter det att försändelsen öppnats skall detta påtalas till oss inom 3 dagar. Detta gör du enklast på e-mail.

If the product or packaging is damaged when you receive a product from us, this should be advertised directly to the shipping company. If damages are discovered after the package has been opened, this should be addressed to us within 3 days. You do this easiest by email.